Szkolenie manager restauracji

Strona Główna // Szkolenie manager restauracji

Zaawansowane szkolenie dla kadry restauracji, hoteli i obiektów gastronomicznych.
Tematyka szkolenia:

Zarządzanie i Marketing w obiektach gastronomicznych i hotelach – definicje, zachowanie konsumentów, planowanie i strategie marketingowe, segmentacja rynku, elementy marketingu MIX.
Negocjacje jako proces rozwiązywania problemów. Rodzaje i style negocjacji. Triki negocjacyjne.
Komunikacja z klientem, techniki zachowań asertywnych, język reaktywny i pro reaktywny, podwyższanie efektywności komunikacji, bariery w skutecznej komunikacji, elementy komunikacji niewerbalnej.
Metodologia uzyskiwania informacji, metody skutecznej prezentacji, poszukiwanie własnych „zasobów wewnętrznych”.
Struktura organizacyjna zakładu gastronomicznego – zakresy czynności poszczególnych stanowisk.
Profesjonalna obsługa klienta-typologia klienta, radzenie sobie z klientem, kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientami.
Rodzaje imprez – omówienie.
Metody serwowania – omówienie.
Sposoby serwowania – omówienie.
Metody budowania estetyki stołu – sztuka składania serwetek.
Jak przygotować serwetki do składania – zajęcia praktyczne – tworzenie kompozycji z serwetek.

Istnieje możliwość doboru tematyki, wg potrzeb uczestników.

Ważne informacje:

Czas trwania: Dwa dni. 6 godzin + 6 godzin.
Rozmiar grupy: Szkolenie organizujemy dla grupy 4-osobowej. Istnieje możliwość szkolenia mniejszej grupy.
Cena szkolenia: ??? zł/os.

Galeria zdjęć:

Informacje i zapisy:

+48 793 930 017



Please leave this field empty.